tirsdag 22. februar 2011

Ukesoppdrag

I uka som gikk, uke 10, gjorde vi masse forskjellig. Vi designet ny header til bloggen, prøve oss frem i photoshop og ta bilder av russens utkledningsuke. Vi starter med oppgave 1:

"Desing ny heading til bloggen din": Her tok jeg to bilder, ett av en trykke og et av et kamera. Dette skulle da symbolisere hva vi gjør i trykk og foto. Trykker og tar bilder. Jeg har latt dem gli i hverandre og dette kommer jeg tilbake til i den neste oppgaven.

"Blogg et eksempel på to bilder som glir i hverandre": Her har jeg jo egentlig blogget et bilde, nemlig headeren. Men jeg skal blogge et til. Her åpner vi først nytt ark, så legger vi to bilder over hverandre. Så trykker vi på "Layer Mask" og "farger over" så kommer det underste bildet til syne.



"Blogg et bilde av russens utkledningsuke": Jeg er russ selv så jeg hadde mange venner å ta bilder av, vi tok stort sett bilder hele uka. Det bildet jeg har tenkt og blogge er fra første dagen, da kledde vi oss ut som et yrke fra vår forbokstav. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar